onsdag 2 oktober 2013

Tapetseringen fortlöper

Stoffe tar nån våd då och då efter jobbet, och det går ordentligt framåt! Det blir så himla fint!


Nu längtar jag tills vi fått upp gardiner (som jag måste hitta i nån låda) duk (som jag också måste hitta i nån låda) samt lite lullull (som jag vet i vilken låda det finns, men de står längst in i förrådet).

Ska stanna till på Plantagen nån dag och köpa några nya blommor. Cyklamen i mitten fick vi (tillsammans med en fin presentkruka med godsaker i) som inflyttningspresent från de snälla grannarna. Den verkar trivas bra i kylan:)

I helgen är tanken att vi ska hinna med en himla massa hemma för då finns inga planer på något annat och det ska bli så skönt. Jag ser fram emot att få ordning på lilla "kontoret" så att man kan få lite översikt över alla papper vi fått gällande husköp, husförsäljning, bankbyten, renoveringar osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar